Alle klachten over onze dienstverlening worden in behandeling genomen
Mocht je een klacht hebben, laat het ons dan weten door middel van onderstaand formulier. Dan gaan wij ons best doen om het probleem op te lossen en onze dienstverlening voor jou én andere klanten te verbeteren.
Probeer je klacht duidelijk en volledig te omschrijven en zo mogelijk te onderbouwen met bewijzen. Nadat je klacht in behandeling is genomen, nemen we contact met je op om het op te lossen.
Het kan natuurlijk voorkomen dat we het een keer niet eens worden. In dat geval is er voor particuliere klanten het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Kifid is een onafhankelijk klachtenloket dat zich bezig houdt met het oplossen van geschillen tussen consumenten en financiële dienstverleners.
Klachteninstituut Financiele Dienstverlening (Kifid)
Postbus 93257
2509 AG ‘s-Gravenhage
Maak een afspraak op ons kantoor in Heemskerk
Bij ons staat verzekeringsadvies gelijk aan een toegankelijke, persoonlijke service van een ervaren adviseur bij jou in de buurt. Dankzij ons kleine team en de directe communicatielijnen krijg je rechtstreeks contact met degene die jouw verzekeringszaken behartigt. Wij helpen je graag bij het samenstellen van jouw verzekeringspakket.
Al sinds 1968 doen we dit met volle tevredenheid van onze klanten, zowel in de particuliere als de zakelijke markt. Bovendien staan we bekend om onze snelle service: je hoeft niet lang te wachten op een offerte en vragen worden direct beantwoord. Dankzij onze ervaring kennen we ook de weg binnen grotere verzekeringskantoren, waardoor we ons optimaal kunnen inzetten voor jouw belangen.